21 Ιουν 2008

Αργησα αλλα επεστρεψα

Ζητώ συγνώμη για την ολιγόμηνη απουσία μου απο τα δρώμενα. Υπήρξαν υποχρεώσεις που δε μου επέτρεπαν να ασχοληθώ με το blog!

Από τις 15/2/ μέχρι σήμερα πολλά έχουν γίνει και άλλα τόσα αναμένεται να γίνουν μέσα στο καλοκαίρι αυτό.

Θα είμαστε μαζί και θα τα λέμε μαζί όσο συχνότερα γίνεται!

Πρός το παρόν θέλω να απανήσω στους φίλους που σχολίασαν το άρθρο μου για τον Οδυσσεά Τσενάι....!

Αγαπητοί φίλοι, δε γνωρίζω προσωπικά τις προθέσεις του Όντι, ούτε είμαι μέσα στο μυαλό αυτών που τον βοηθούν. Ωστόσο, όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτία συνήθως! Και δε θα με ενοχλούσε καθόλου αν το παιδί αυτό ασχολούνταν με την πολιτική στο μέλλον....Αυτό όμως που θα με ενοχλούσε θα ήταν να δω να πρεσβεύει τις ιδέες ενός κόμματος σε μία χώρα που δεν έχει θέση το κόμμα αυτό! Είναι σα να λέμε ότι οι Έλληνες της Αμερικής θα κάνουν ελληνόφωνο κόμμα και θα κατέβουν να διεκδικήσουν την πολιτική σκηνή της Αμερικής! Αυτά είναοι ανήκουστα πράγματα.
Πιστεύω ότι ο Οδυσσέας, όπως κάθε Οδυσσέας, έχει δικαίωμα στη μόρφωση και γενικότερα στην εξέλιξη! Αρκεί αυτό να μη γίνει αντικείμενο εκμετάλλευσης από τυχοδιώκτες, γραμματείς και φαρισαίους της πολιτικής (και υπάρχουν πολλοί τέτοιοι σε Ελλάδα και Αλβανία), που θα σύρουν το παιδί αυτό σε ένα ατέρμονο και φαύλο κύκλο εξυπηρέτησης προσωπικών και ομαδικών συμφερόντων, στην πλάτη ενός ανθρώπου. Μαζί δε με αυτόν θα συμπαρασύρουν και τον απλό κόσμο (τους Αλβανούς που ζουν στην Ελλάδα).

Προσωπικά, δεν έχω τίποτα εναντίον του Οδυσσέα, ούτε και εναντίον των Αλβανών που ζουν και εργάζονται στη χώρα μου. Όλοι έχουμε δικαιώματα...αρκεί να μην τα βάζουμε πάνω από τις υποχρέωσεις μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια: