19 Σεπ 2007

Barcelona, Unicef και Marketing

Η Barcelona ήταν η μοναδική ομάδα στην Εύρώπη που δεν είχε διαφήμιση στη φανέλα της. Για τους ανθρώπους της ή απόφαση αυτή ήταν θέμα ιδεολογίας και τιμής, κόντρα στην έννοια της απανταχού εμπορευματοποίησης.
Ωστόσο, παρακολουθώντας τώρα το ματς με τη Λυών, είδα ότι και η Barca έχει πλέον διαφήμιση! Όμως, η διαφήμιση αυτή δεν είναι μία απλή υπόθεση. Η ομάδα αυτή τίμησε και πάλι την ιστορία της προβάλλοντας στη φανέλα της τη UNICEF.
Όχι! Δεν πιστεύω πως η UNICEF αποφάσισε να γίνει χορηγός της Barcelona!
Πιστεύω πως η Barcelona έγινε χορηγός της UNICEF και στα πλαίσια αυτά ο σύλλογος αποφάσισε να διαθέσει τον κεντρικό χώρο της φανέλας του, τιμώντας με αυτόν τον τρόπο την Παγκόσμια Οργάνωση για την καταπολέμηση της φτώχειας και της πείνας.
Έτσι, εξάλλου συμπεριφέρονται οι μεγάλοι σύλλογοι!
Πάντως, για να δούμε τέτοια στην Ελλάδα μας μάλλον θα περιμένουμε πολύ!
Οι "μεγαλοπαράγοντες" του ελληνικού ποδοσφαίρου έχουν ακόμα πολλά καρβέλια ψωμί να φάνε μέχρι να φτάσουν να δίνουν και στους άλλους!
Φωτεινή εξαίρεση αποτέλεσε φέτος ο Άρης, αλλά φαντάζομαι μόνο για λίγο!
Θα μπορούσε π.χ. η ΕΠΟ να διαθέσει τη φανέλα της Εθνικής μας Ομάδας για κοινοφελείς σκοπούς, προβάλλοντας και επιχορηγώντας οργανισμούς παγκόσμιας οφελείας. Προς το παρόν όμως έχει μείνει με την απανταχού διαφημιζόμενη VODAPHONE!

Δεν υπάρχουν σχόλια: